העולם החדש

שלום,בלוג חדש זה פונה לבני האדם בבקשה ללקיחת אחריות על חייהם בכדור הארץ

שמי חיים,אני חיי בכפר קטן במזרח תאילנד,כפר יפהייפה בטבעו ובשפעו,כפר שבו החיים שונים מחיי הקידמה והמערביות. קטר המערב דוהר לאיזור,הקניונים,האייפונים והמקדונלדסים כבר בפינה ומשנים את הנוף המקומי.איך לקיחת אחריות קשורה לקידמה או לבני אדם,מהי אחריות ,ואיך בני האדם קשורים לכדור הארץ,כול זאת ועוד בבלוג שיגלה לכם את החידה האלוהית כלפיי האדם,כשהתשובה ידועה ומובנת עולם חדש נפתח בפנינו,השקפת העולם משתנה,חכמת חיים שוטפת אותנו,הקשר עם הרוח האלוהית נבנה.

סקירה קצרה על העולם של בני האדם לאורך כול היסטוריית קיומנו מוכיחה ללא צל של ספק שטעינו.בני האדם בנו את עולמם על בסיס שגוי. גם היום בשיא עידן הטכנולוגיה והידע,פיק בנוחות ובאיכות החיים אנו רחוקים מהגשמה,מחכמת החיים,מחיי אמת.

הסברים לגבי חיי אמת,ומהי אמת אשתף בבלוגים הבאים.                                                                                                ההשפעה של חיי האדם על כדור הארץ מגיעה לשיאה.ניצול המשאבים,הטבע והשפע,בני החיים, (שמם האמיתי של החיות) שהכוח העיליון ,האחראי לבריאתנו ,העניק לאדם בכדור הארץ עומד להסתיים.בני האדם יצרו חוסר איזון בעולמם וכדור הארץ ,הטבע , אלוהים יגיב. לא כעונש ,מכיון שאמא טבע אינה מענישה,אלוהים – הטבע פועל בדרך האיזון.את התוצאות יציר האדם אנו כבר רואים בשינוי מזג האויר חריפים ,אסונות טבע,נזקי טבע,בכול העולם ובכול מקום.תסמכו על אלוהים.

איך הזכרתי את אלוהים ואמא טבע כאחד ובאותה נשימה הרי אמונות שאינן קשורות הן

כוח עיליון,תבונה אינסופית,אינרגיית העל,אמא טבע ,בודהה,אלוהים .המון שמות נתנו לכוח שמגשים בעולמנו,וככזה ישנו רק אחד.לא משנה מהי אמונתכם,כשיהודי,מוסלמי,נוצרי ,בודהיסטי או אינדיאני (ועוד המון דתות למינהן) פונים לאלוהיהם הם פונים לאותה תבונה אינסופית,אותו אלוהים.זו האמת!

נולדתי יהודי,לא מבחירה,לא אני הבדלתי עצמי מבני אדם בעלי אמונות שונות.אני שמח שנולדתי לעולמי,כבן אדם.היום אני יודע שההבדלה שבני האדם יצרו מבני אדם בעולמם,דתות,היררכיה,מין ,גזע,גרמה לחוסר איזון בחייהם,חוסר הרמוניה,חוסר הגשמה ועוד המון חוסרים.היום מוותר אני על יהדותי – כיום אני "רק" בן אדם.

הקשר ההרמוני,האדם-האמונה-הרוח-האלוהים                                            

לאורך כול שנות קיומו האדם חיפש את מהותו.שאלות רבות על עצם קיומנו נותרו חסרות עובדות מוצקות.

בני האדם ובייחוד בזמנים האחרונים נשענים יותר ויותר על המדע.על השכל הישר,המוח החושב. גילנו המון,למדנו,חקרנו,הוכחנו ובנינו מדעים לתפארת.

ההסתמכות על המוח החושב,האמונה במדע ,בעובדות ובראי עיננו גרם לנו לפספס את הכלי החזק מכול.התרחקנו מהמכשיר האמיתי למציאת כול התשובות לעצם קיומו של האדם. ה א מ ו נ ה.

בני אדם לא התקדמו ולא השלימו את האבולוציה של בני האדם רק בגלל אמונות שגויות וחוסר באמונת אמת.

הדרך היחידה לחיות חיים מגשימים ואמיתיים הם באמונה כנה וטהורה.רק כאשר האמונה אמיתית האדם מקבל מהרוח.הרי זו האנרגיה האלוהית הבלתי נגמרת,כשהאדם בשלב מתקדם הוא נהפך לאחד עם האלוהים.בני האדם כשלם עם עצמם,בני האדם שלם עם הטבע,בני החיים,כדור הארץ,אלוהים.רק אז ישלים האדם את האבולוציה.התהליך כבר החל,העתיד כבר כאן – העולם החדש!

 

אודות hainewworld

אהבת בני אדם ,הטבע,בני החיים והאלוהים ,אהבת משפחתי,בת זוגתי,אבי אימי,סבי וסבתי ,אחי ואחיותיי, בניי וילדיי תמיד יום יום בראש מעיינותיי. אוהב את החיים ונהנה מרוח האלוהים אשר מעניקה שלווה , רוגע , זכות הנתינה,טוהר,אהבה,בריאות שלמה,אושר מן הערכים האמיתיים בעולמנו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, אהבת בני אדם, אלוהים, בני אדם, הרוח, הרמוניה, התחממות כדור הארץ, כדור הארץ, עתיד כדור הארץ, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על העולם החדש

  1. הי חיים
    אהבתי מאוד את הבלוג.
    ובעיקר את הכותרת "לקיחת אחריות על חייהם בכדור הארץ…." . הגיע הזמן שניקח אחריות אמיתית על על כל מה שקורה לנו ומסביבנו.
    תמשיך לכתוב אתה כותב מקסים!

כתיבת תגובה