אחחחח – איך גורמים לבני אדם להתעורר ,אזרחי ישראל ישנים שנת דובים,נשלטים וכלואים מנטלית,מול עינהם הלא מסתכלות יצורי חושך ולילה פועלים כל מנת לחרב אותן,אותם יצורים אשר אותו עם מהלל – משבח וממליך. התעוררו עם ישראל התעוררו!!!

מיומנו של זקן השבט

זה היה החלום (אולי של דורות): להיות כמו כולם, אבל לאחר הקמת המדינה זה כבר הפך לאובססיה ולמען האמת זה די מובן. אלפי שנים של גלות, רדיפות, פוגרומים, הרג, אפליה – העם היהודי ניסה לדמות לאחרים. הם הקימו מדינה (כמעט כבדרך נס), בנו מערכות שלטון ומוסדות על-פי דוגמאות של אחרים ששיבחו אותם בזמנו בכל העולם – בקיצור, הכוונות היו טובות. אך מה יצא מזה? כל אחד מבין את זה לפי השקפתו ונקודת מבטו, אבל אצל החלמאים תמיד יש הפתעות.

הוא לא הנשיא הראשון והיו כבר שמונה לפניו. בשנים האחרונות אין מזל גדול למכהנים בתפקיד הרם במדינה והנשיאים האחרונים סיימו את הקדנציה לפני הזמן (שלא ברצונם): עזר וויצמן – על קבלת סכומי כסף גדולים בניגוד לחוק ומשה קצב – על יחסים אסורים. נשיאנו הנוכחי לא רוצה להיות כמו כולם וממציא דברים חדשים. את זה הוא עשה, ברור – בעצת היועצים הטובים ביותר – והחליט להעניק עיטור הנשיא לאנשים שכנראה (לפי דעתו)…

View original post 530 מילים נוספות

אודות hainewworld

אהבת בני אדם ,הטבע,בני החיים והאלוהים ,אהבת משפחתי,בת זוגתי,אבי אימי,סבי וסבתי ,אחי ואחיותיי, בניי וילדיי תמיד יום יום בראש מעיינותיי. אוהב את החיים ונהנה מרוח האלוהים אשר מעניקה שלווה , רוגע , זכות הנתינה,טוהר,אהבה,בריאות שלמה,אושר מן הערכים האמיתיים בעולמנו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה